Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

wtorek, 19 kwietnia 2011

warsztaty z trzeciakami


 Wiosenne warsztaty papiero-techniczne z trzeciakami. Już parokrotnie miałam przyjemność pracować z dzieciaczkami pokazując im różne techniki craftingu, jest to zawsze dla mnie bardzo miło spędzony czas z którego (takie mam wrażenie)  ja wynoszę zawsze najwięcej...bo co może być lepszego niż craftowanie ze szkrabami......tak na marginesie to chyba powinnam w przedszkolu pracować...hahaaa


Nawet syncio ciężko pracował...wkońcu matka crafterka, to do czegoś zobowiązuje hahaaaa



I na koniec po ciężkiej pracy chwila słodkiego odpoczynku.

1 komentarz:

  1. Dzięki komentarzowi jaki zostawiłaś na moim blogu trafiłam do Ciebie:)Świetne miejsce:) Tworzysz piękne rzeczy! Postaram się zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń