Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2012

Klown Feliks i słodkie candy

 
 
A oto i obiecana niespodzianka dla fanów Pracowni Konik Na Biegunach - mam dla Was mały prezent, klowna Feliksa ;)
Aby uczestniczyć w losowaniu osoby, do której wyślę tego oto Feliksa  wystarczy:
- polubić stronę fanpaga Pracownia Konik Na Biegunach na facebooku
- udostępnić na swojej tablicy zdjęcie z klownem Felkiem i adnotacją o candy
- zostawić komentarz pod zdjęciem...
-udostępnić banerek z candy na pasku swojego bloga

  Na Wasze zgłoszenia czekam do 16 grudnia - powodzenia!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Pracownia Konik Na Biegunach

4 komentarze:

  1. Wow jaki słodki!!! wspaniały :) nie mam konta na fb, więc raczej nie wezmę udziału w zabawie. Witam serdecznie koleżankę w świecie blogowym i dziękuję za komentarze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepne candy przewidziane jest dla blogerów, więc nic straconego :) witam i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Witam cieplutko w zimowy dzionek :))
    Jestem u Ciebie pierwszy raz ale jak tak sobie pobuszowałam po Twoim blogu to aż mi cieplej na serduchu ..ten pajacyk to wygląda jak mój kolega :)) Pozdrawiam i nie omieszkam zaglądać tutaj cześciej :)) ps : cichutko zapraszam do mnie Beata :)))

    OdpowiedzUsuń