Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

fotografia dziecięca

"Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic, w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali." -                                                                                                  Don McCullin

Zdjęcia robione przez Pana Łukasz, chyba nie wymagają zbyt obszernego komentarza, broniąc się same niezwykłością uchwyconych chwil. Mnie urzekły od "pierwszego spojrzenia", kiedy to wchodząc na blog zobaczyłam świat i ludzi w nieco piękniejszych barwach, takich, których przeciętne oko nie jest w stanie zobaczyć. Wiedziałam, że to właśnie ten fotograf musi uwiecznić chwile z Mikusiem i jego rodzicami.
Zdjęcia z tej sesji podobają się wszystkim, są rewelacyjne, niepowtarzalne i niesamowicie piękne! Będą stanowić niesamowitą pamiątkę dla całej rodziny.

Panie Łukaszu, jest Pan cudotwórcą! Dziękujemy bardzo!
 


Więcej z twórczości Pana Łukasza Tokarskiego można zobaczyć tutaj http://www.lukasztokarski.pl/
 
 
Pracownia Konik Na Biegunach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz