Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2011

tablico-zegar


 Jakość zdjęć okropna, bo tak jak i w tym poście, tak i w poprzednich dwóch robione komórką, sorry, ale inaczej się nie dało:)  Przywieziona została do mnie rama, ponoć ze strych mebli, myślę sobie fajna, co by tu z nią wymodzić. W ruch poszła wyrzynarka, sklejka, farby , kleje i powatał taki sobie tablico zegar.


2 komentarze:

  1. nooooo... , "nie fachowcu" jestem w szoku , prace wspaniałe !!!
    dlaczego mnie tu jeszcze nie było?????
    dzięki za odwiedziny na moim blogu.
    Bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten zegar, oj bardzo!!
    Mi też się tu podoba będę tu na pewno zaglądać :) ale zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń