Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

sobota, 2 kwietnia 2011

jej wysokość...manekin

Dawno mnie nie było, ale to wcale nie znaczy że  nic nie robię. Dzieje się dużo, tylko czasu brak na obfocenie. Z niezliczonej ilości wydmuszek obfocona nie została ani jedna...i to najlepiej obrazuje rozciągliwość czasu haha haaa...
Jej wysokość pani MANEKIN doczekała się wkońcu finiszu ( chociaż może niezupełnie ), po różnych przeobrażeniach z kremów i brązów, na szarości, w ostateczności ubrana została w fiolety z połączeniem beżu i złota. Całość wyszła trochę starościowo, czyli tak jak lubię najbardziej.
Być może zostanie przeobrażona jeszcze na lampę, ale to już trzeba skonsultować z moim TŻ...










3 komentarze:

  1. Uroczy manekin :) ja jestem przed robienie - więc podziwiam i próbuję się odważyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie został przeobrażony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż dech mi zaparło. Efekt jest naprawdę cudowny :)

    OdpowiedzUsuń