Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

sobota, 24 kwietnia 2010

super dobry dzień...

Zanudzę was dzisiaj albumami komunijnymi, jeden dla dziewczynki, drugi dla chłopca. Ojjjjj muszę przyznać że papiery z których zostały stworzone owe albumy są po prostu rewelacyjne, choć to jakoś nie moje kolory, same pchały się pod ręce. Papiery oczywiście z I LOWE SCRAP, kolekcje  Marie Antoinette oraz About Spring.  A zaraz idę ciachać ( a może raczej drzeć Chocolatcaffee, o dopiero moje klimaty....aż się zaśliniłam).

























A dzisiaj u mnie bardzo dobry dzień, życiowe plany powoli nabierają kształtów huraaaaa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz