Copyrights Artworks copyright © by Pracownia Konik Na Biegunach.
Wszystkie prace zamieszczone w tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody. Uszanuj moją pracę :)

Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2012

nadchodzi nowe :)

Koniec roku 2011 i początek 2012 przynosi ze sobą wiele postanowień ( typowe chyba dla każdego).
I właściwie postanowiłam ich nie werbalizować, to niesie za soba jakieś niepojęte mi fatum. Wypowiedziane na głos tracą na swej magiczności i ciężko jest ich dotrzymać, nawet samej sobie...

A więc bez postanowień, za to z ostatnimi pracami tamtego roku...









2 komentarze:

  1. ładne pracki ! ale te ludziki są super !!!
    pozdrawiam w Nowym Roku - życzę realizacji postanowień !

    OdpowiedzUsuń